У контексті продовження системної роботи МЗС щодо підтримки українських експортерів на закордонних ринках, зокрема представлення української продукції у великих іноземних торговельних мережах та участі вітчизняних компаній у міжнародних провідних виставках за кордоном, у січні - лютому 2023 року проведено заходи:
у Польщі: акцію «Тиждень української продукції» в понад 800 супермаркетах торгівельній мережі «Lidl» по всій території Польщі (13-20.02.2023) щодо представлення торговельних марок «Верес», «Щедро», «Лукас», «Віденська кава», «Оболонь», «Львівське», «Флінт», «G’Tea», «Klim». Домовлено з «Lidl» щодо повторного проведення подібних заходів.
у Франції: презентація українського вина на міжнародній виставці виноробної галузі Wine Paris & Vinexpo Paris (13 - 15.02.2023, м. Париж, Франція). Серед експонентів такі українські бренди як Chateau Chizay, SHABO, ТМ Falko, Graevo.Крафтова виноробня, Artwinery ТМ Odessa Prestige.
в Японії: представлено експозицію українських вин виноробної компанії Chateau Chizayу у мережі магазинів «Fressay».
в Азербайджані: розпочато 24.02.2023 акцію «Купуй українське - підтримай Україну!», в рамках якої в торговельній мережі м. Баку «Qizil Süpermarket» розміщено стенд товарів українських виробників.
в Латвії: у співпраці з Українським торговим домом організовано національний стенд України на міжнародній виставці туризму «Balttour 2023» (3-5.02.2023) за участі українських компаній – туристичних операторів та агенцій, зокрема туроператор "Міст-Тур", Ornament Ukraine Travel, Ukrainian Incentives, Lyubosvit, IDEA Travel Solutions, Море Турів, Travel Professional Group.
в Німеччині (Мюнхені): за сприяння українських дипломатів надано безкоштовну площу для участі Київського годинникового заводу та бренду українських наручних годинників KLEYNOOD в міжнародної спеціалізованої виставки годинників та ювелірних прикрас Inhorgenta Munich.
За сприяння МЗС та платформи NAZOVNI надається підтримка участі на преференційних умовах українським компаніям «Соварог», «Біотестлаб», «Софтенджі», «Халяль Компані», «Лубенський молочний завод» та «Мед Поділля» у виставці AGRITEQ–2023 (15-19.03.2023, м. Доха, Катар); компанії Прана у виставці Global Industrie (7-10.03.2023, Ліон, Франція), компанії Imperatyv у виставці Construma (29.03 – 02.04.2023, м. Будапешт, Угорщина), 11 українських компаній у виставці ISalony (18-23.04.2023, м. Мілан, Італія).
Завдяки зусиллям українських дипломатів, в Йорданії досягнуто домовленості з торговельною мережею «Cozmo» щодо безкоштовного проведення у найбільшому відділенні у м. Амман протягом тижня у червні/липні цього року днів презентації українських продуктів харчування Халяль, а також в Італії досягнуто домовленості щодо виділення безкоштовного стенду на міжнародній виставці CIBUS, що цьогоріч відбудеться з 29 по 30 березня у м. Парма (Італія) для організації українського національного стенду та участі українських виробників.
Подати заявку на участь у вищезгаданих міжнародних виставках за кордоном, які будуть проводитися навесні цього року, та інших, українські експортери можуть через систему Міжнародної платформи економічної дипломатії NAZOVNI, надіславши відповідну інформацію на електронну адресу [email protected]
***
NAZOVNI – це сервіс глобалізації українського бізнесу, створений для просування товарів і послуг за кордоном за сприяння українських дипломатичних установ. Сервіс NAZOVNI доступний за посиланням: http://nazovni.online.